jdevcloud jdevcloud .

jdevcloud

اطلاعیه شماره 13 درخصوص اعلام نتایج و ثبت نام پذیرفته شدگان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی

توجه: پذیرفته شدگان در دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی درمانی جهت مطلع شدن از مدارک مورد نیاز ثبت نامی و سایر  اطلاعات مرتبط به سایت اینترنتی دانشگاه مراجعه و یا با واحد آموزش  تحصیلات تکمیلی دانشگاه محل پذیرش تماس حاصل نمایند.

 – کلیه پذیرفته شدگان، در هنگام ثبت نام می بایست با توجه به  سهمیه پذیرش خود اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربوطه را براساس  مندرجات راهنماها و دستور العمل های مرتبط به  دانشگاه محل پذیرش ارائه نمایند.

 – کلیه پذیرفته شدگان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی موظف  به مراجعه به دانشگاه محل پذیرش و انجام مراحل ثبت نام از تاریخ 1/5/1392 لغایت 15/5/1392 می باشند.

نوع سهمیه پذیرش به دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش اعلام می گردد.

 – شروع به آموزش کلیه پذیرفته شدگان مرحلة اصلی آزمون پذیرش  دستیار تخصصی در تاریخ 1/6/1392 خواهد بود.

تبصره1: شروع به آموزش دانشجویان پزشکی که با استفاده از  مقررات رتبه های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان و  ....، مشروط به اتمام دورة آموزش پزشکی عمومی تا تاریخ 31/6/1392، مجاز  به شرکت و پذیرش در آزمون مذکور گردیده اند، در تاریخ 1/7/1392 خواهد  بود.

تبصره 2: شروع به آموزش پذیرفته شدگان آزمون که مطابق مقررات  ملزم به ادامه انجام خدمات قانونی خود تا پایان شهریور ماه 1392 می  باشند تاریخ 1/7/1392 خواهد بود.

 – مطابق آئین نامه اجرایی نقل و انتقال دستیار مصوبات هفتادودومین  نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، انتقال دستیاران در موارد مجاز در حیط  وظایف دانشگاههای مبدأ و مقصد می باشد.

 – عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش در مواعید  اعلام شده جهت پذیرفته شدگان اصلی و مرحله اول جایگزین به منزله انصراف  قطعی پذیرفته شده محسوب شده و این گروه از افراد مجاز به شرکت در آزمون  پذیرش دستیار دوره چهل و یکم نمی باشند.

 






برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۲۵ توسط:jdevcloud موضوع: نظرات (0)