jdevcloud jdevcloud .

jdevcloud

تعرفه 3G اجرا نشده باطل شد

عمیدیان با اشاره به اینکه این مصوبه از اول دی ماه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه لازم الاجراست، اظهار کرد: مشترکان تلفن همراه می‌توانند با خرید بسته‌های مختلف تعرفه‌ای متناسب با نیاز خود، از خدمات با تعرفه‌های مناسب بهره‌مند شوند.
اما نکته قابل توجه اینکه در تعرفه های اعلام شده اینگونه تاکید شده است که این تعرفه خاص سیم کارت های دائمی است. بنابراین، این سئوال ایجاد می شود که تعرفه استفاده از اینترنت موبایل در سیم کارت های اعتباری از چه قرار خواهد بود؟
پیش از این در جلسات قبلی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای استفاده از هر کیلو بایت داده تلفن همراه تعرفه ای معادل 2.5 ریال تعیین شده بود که بر این اساس هزینه استفاده آزاد از اینترنت تلفن همراه به گونه‌ای می‌شد که به گفته عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی کاربران برای دانلود یک فیلم با اینترنت آزاد ملزم به پرداخت هزینه معادل 260 هزار تومان می شدند.
این در حالی است که در گذشته سقف تعرفه مجاز برای استفاده از اینترنت نسل دو کیلوبایتی 14.8 ریال بود که البته که این رقم سقف تعرفه بوده
بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات، سخنگوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب تعرفه جدید ارایه خدمات داده در شبکه تلفن همراه در آخرین جلسه این کمیسیون خبر داد.
قدیم ترا که صفحات وب کمتر تصویر و لوگوهای گرافیکی داشتند با این سرعت 128K قابل تحمل بود اما با توجه به انقلابی که در سرعتهای اینترنت در اونور آب رخ داده و مباحث جدیدی مانند ابرها تصاویر تبلیغاتی و لوگوهای گرافیکی و غیرو حجم بالایی از صفحات را تشکیل میدهند

گیرنده دیجیتال مارشال برای تلویزیون یکی از بهترین گیرنده های دیجیتالی است که تاکنون توسط شرکت مارشال عرضه شده است.

خرید سیسیکم از هر نوعی نیز توصیه نمی شود.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۲۱ توسط:jdevcloud موضوع: نظرات (0)